پرسش عارفی از یکی از اغنیا

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

 


یکی از عرفا روزی از یکی از اغنیا پرسید:دنیا را دوست داری؟گفت:بسیار.پرسید:برای بدست آوردن آن کوشش می

 کنی؟ گفت :بلی .سپس عارف گفت:در اثر کوشش،آن چه می خواهی بدست آوری؟


گفت:متاسفانه تاکنون به دست نیاورده ام.عارف گفت:این دنیایی که تاکنون با همه ی کوشش هایت آن را به دست

 نیاورده ای،پس چطور آخرتی که هرگز طلب نکرده و در راه وصول به آن نکوشیده ای به دست خواهی آورد؟

دنیا طلبیدیم ،به جایی نرسیدیم یارب چه شود آخرت ناطلبیده





لینک ثابت


بازدید : 581
[ پنج شنبه 18 مهر 1392 ] [ 10:1 ] [ نویسنده : حافظ ] | نظرات ()
مطالب متفرقه
نظر بدهید
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







این نظر توسط شیعه مرتضی علی در تاریخ 1393/5/2/4 و 3:42 دقیقه ارسال شده است

<-CommentGAvator->

سلام بر شما برادر عزیز اهل تسنن وقبولی طاعات و عبادات در ماه رمضان یک سوال از شما و تمام فقهای اهل سنت دارم
چطوراست در مذهب شما پیروی از ائمه اربعه که هیچ یک پیامبر اسلام را درک نکرده اند و برخی از آنها مثل شافعی شاگرد امام جعفر صادق بوده اند واجب دانسته شده ولی ما شیعیان را که پیروی باب علم نبوی حضرت علی و اولاد ایشان را پیشه کرده ایم کافر ورافضی میدانید و در برخی موارد دستور به قتل ما میدهید درصورتی که ما هم شهادتین را میخوانیم

این نظر توسط moseabb در تاریخ 1392/11/29/2 و 21:00 دقیقه ارسال شده است

<-CommentGAvator->

سلام علیکم.من یک جوان شیعه هم می خواهم سوالی کنم که کجای قرآن و یا احادیث معتبر پیروی از ائمه اربعه را گفته یا این که آیا در طول این زمان کسانی از این ها بالا تر از لحاظ علمی و اجتهادی نبودند لطفا جواب بده..

این نظر توسط محبی در تاریخ 1392/11/3/4 و 15:45 دقیقه ارسال شده است

<-CommentGAvator->



ابن أبي عاصم در كتاب السنه مينويسد كه رسول خدا صلي الله علیه وآله خطاب به امیرمؤمنان علیه السلام فرمود :
و أنت خلیفتی فی کل مومن من بعدی
تو پس از من، جانشین من در میان همه مؤمنان هستي

حاكم نیشابوري اين روايت را اين چنین نقل كرد است كه رسول خدا صلي الله علیه وآله خطاب به امیرمؤمنان علیه السلام فرمود:
إنه لاینبغی أن أذهب إلا و أنت خلیفتی
شايسته نیست كه من از میان مردم بروم؛ مگر اين كه شما جانشین من باشي
به نظرمن با توجه به این دو حدیث که در کتب أهل تسنن آمده ،
و باتوجه به اینکه خلیفه بدون شک به معنای جانشینیست
و مانند مولی دارای چند معنی نیست ،
حضرت علی خلیفه ی پس از پیامبر بوده و شایسته ی رهبری جامعه اسلامیست .
منتظر نظرتون درباره ادله شیعه بودن من از کتب اهل تسنن هستم

این نظر توسط محبی در تاریخ 1392/10/28/6 و 13:18 دقیقه ارسال شده است

<-CommentGAvator->

سلام
إنما یرید الله لیذهب عنکم الرجس اهل البیت و یطهرکم تطهیرا

سوره احزاب ایه 33

در 564 نقل در کتب تاریخی و روایی اهل تسنن ، اشاره شده و گاهی صراحتا اعتراف شده که حضرت علی علیه السلام یکی از این اهل البیت هستند که خداوند ایشان را مبرای از هر پلیدی ای دانسته اند
منتظر نظرتون هستم

این نظر توسط عسل در تاریخ 1392/10/11/3 و 22:37 دقیقه ارسال شده است

<-CommentGAvator->

سلام
با افتخار می گم وبلاگ کاملا متفاوت و مفیدی دارید.
دوستان این شماره من یعنی عسل و دوستم سارا که حاضریم با دوستان آشنا بشیم لطفا فقط زنگ بزنید.از مدیر وبلاگ خواهش می کنم این پیام رو تائید کنید یک دنیا تشکر
09125212732

09124710074

این نظر توسط انجمن تفریحی شادی وب در تاریخ 1392/8/19/7 و 20:59 دقیقه ارسال شده است

<-CommentGAvator->

سلام
امیدوارم حالت خوب باشه.

یه انجمن تفریحی تازه راه افتاده برای ایجاد محیط صمیمی و دوستانه و "کاملا سالم" و به دور از بحث های دوستی و ... برای بچه های باحال . پس تو هم بیا که پشیمون نمیشی . میتونی اوقات فراغتتو اونجا

باشی وکلی با کاربرا خوش بگذرونی .

حتما سر بزن و عضو شو! منتظرت هستم:

http://shadiweb.ir/

اینم لینک ثبت نام :

http://shadiweb.ir/member.php?action=register&referrer=1< br />
به امید دیدار
فعلا

این نظر توسط آموزش خیاطی در تاریخ 1392/8/18/6 و 1:24 دقیقه ارسال شده است

<-CommentGAvator->

با سلام
سیستم تبادل لینک هوشمند

*اطلاعات لینک ما:

عنوان: آموزش خیاطی

آدرس: http://shop7.9rang.com/product.php?id=125

پس از قرار دادن لینک بالا در سایت خود، از طریق سایت زیر لینک خود را درج کنید

http://link.9rang.com

*تبادل لینک باعث افزایش بازدید و ورودی گوگل میشود.

موفق باشید

نمایش کلیه نظرات



.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • آراد